Make your own free website on Tripod.com
Read Message[Help]
prev
Back to Sent

Date: Fri, 31 Jul 1998 00:19:41 -0700 (PDT)
From: Labuan Kota Belud <dinakan@rocketmail.com> Add to Address Book
Subject: Re: Assalamualaikum..
To: JARI AKU <jari_72@hotmail.com>
Assalamualaikum... Jaafar


Apa Khabar? Saya di sini Alhamdullillah... sakit
sikit saja.. heheheh


Khabar di sini kena beli surat.... surat khabar...
hehehehe.... ala biasalah budak kampung masuk
universiti.... kekok sikit walaupun dah lama... rumah
sewa tu agak pelik sikit... malam-malam ada orang
minta tolong... jam tiga pagi... ribut jadinya....
macam ada 'ghost'... hehehe.... tapi cantik tau.. ada
kolam renang dan gym.. dan macam-macam lagi.. al
maklumlah orang kampung jumpa kondo... tak tahu macam
mana nak cerita.... heheheh datanglah kesini.....

Oh ya.. PKPMS buat pembaharuan dalam halamannya
lihatlah... jangan tak lihat... alamatnya

http://members.tripod.com/~PKPMS/page1.html

ala biasalah.... 

aku nak datang tengok rahman dan rahim (adik kaulah)
tapi poket aku 'sakit' betul..... nak jalan pun susah
apatah lagi nak bagi dia makan.... sebab poket aku
nie biasanya kena bayar rumah yang entah apa-apa
punya sewa..... nantilah kalau poket aku dah sembuh
barulah aku datang tempat mereka.... abdullah ada
bagi email kat aku dan ... selalu-selalulah hantar
email kat aku.... Rabbit pun selalu bagi email kat
aku....

aku tengah 'lapang' sikit sebab kena buat Latihan
Ilmiah tapi bahan sangat kurang. kena usaha lebih
sikitlah nampaknya..... Assignment biasalah...
berlambak macam nak gunung kinabalu...... kena lagi
urusan persatuan... hehehe jangan jealous aku
sekarang jadi presiden Persatuan Geografi Universiti
Malaya... glamour you... hehehehe....

macam mana disana pula....

oklah dah banyak dah nie... nanati kita sambung lagi...

sekian wassalam

 
_________________________________________________________
DO YOU YAHOO!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com


  
prev
Back to Sent


RocketMail - © 1997 Four11 Corporation - All Rights Reserved