Make your own free website on Tripod.com
Read Message[Help]
prev next
Back to Sent

Date: Sat, 21 Aug 1999 21:00:38 -0700 (PDT)
From: Labuan Kota Belud <dinakan@rocketmail.com> Add to Address Book
Subject: Re: Maafkan saya
To: asnuurie najma ahmad <asrien79@yahoo.com>
Assalamualaikum,

Yo... oklah nanti kalau lepas usrah saya akan
berikan kepada As, tapi kalau bagi saja... semua
orang boleh buat dan kalau dapat saja semua orang
juga boleh buat.... apa yang saya harapkan ialah
selepas As dapat bahan tersebut As akan dapat
membacanya dan memahaminya dan kalau ada sebarang
persoalan tentang tajuk itu bolehlah As berikan
email kepada saya dan tanya.... oleh kerana As tak
dapat datang Usrah, maka kita usrah secara online
sajalah.... Boleh tak?

kalau ada kawan-kawan As yang naik bahan itu dan
mahukan ilmunya selepas dibaca beritahulah saya...
kalau tidak pun buat saja salina.

Oklah As... nanti email lagi... balas tau...

Wassalam



===

Madzani @ Saidie Nusa
http://www.planetall.com/main.asp?s=1043&cid=164812 
dinakan@rocketmail.com
http://members.tripod.com/madzani =
http://www.egroups.com/list/usrahpkpms

Love does not consist in gazing at each other, but
in looking outward
together in the same direction.
-- Antoine de aint-Exupery



---asnuurie najma ahmad <asrien79@yahoo.com> wrote:
>
> 
> Assalamualaikum....
> hai.. ni kiter ler,saper lagi yang nak rajinkan
tangan kasi email kat
> awak...betul tak? hei, ooo....pasal usrah
tu...kiter tak kisah
> sangat...nak kasi bole tak kasi pun bole.....hah
kalau nak kasi
> tu...letak ler kat letter box kolej 10...kan dah
tau nama kiter
> sebenarnyer kan...so apalgi?cari ler kat huruf
A....oker ler...byer.
> Wassalam.
> --- Labuan Kota Belud <dinakan@rocketmail.com>
wrote:
> > Assalamualaikum,
> > 
> > As, saya minta maaf sekiranya ada kesilapan dan
> > kesalahan yang saya lakukan.
> > 
> > Tentang usrah, sya arasa dah sampai masanya saya
> > berterus terang kepada As, Sebenarnya saya tak
> > kisah sangat kiranya As tak dapat mengikuti
Usrah,
> > cuma saya rasa tak salah kiranya setiap minggu
> > artikel yang saya dapat saya serahkan kepada As,
> > tapi tak tahu bagaimana nak serahkan kepada
As?...
> > As ada cadangan bagaimana?
> > 
> > satu lagi, kalau As perlukan bantuan (anything)
> > hubungi saja saya di rumah jam antara 10.30
malam
> > ke atas no. tel ; 03-7542827. dan kalau kat
> > pejabat 03-2944264 sambungan 345. insyaAllah
saya
> > akan cuba bantu. selain itu datanglah ke tapak
> > hari Kokurikulum pada 11 & 12 Sept di KPS. sebab
> > saya akan membuat pertunjukan web mastering.
> > 
> > Ok. Itu saja... email tau..
> > 
> > wassalam
> > 
> > 
> > 
> > ===
> > 
> > Madzani @ Saidie Nusa
> >
http://www.planetall.com/main.asp?s=1043&cid=164812 
> > dinakan@rocketmail.com
> > http://members.tripod.com/madzani =
> > http://www.egroups.com/list/usrahpkpms
> > 
> > Fiction reveals truths than reality obscures.
> > -- Jessamyn West
> > 
> > 
> > 
> > ---asnuurie najma ahmad <asrien79@yahoo.com>
wrote:
> > >
> > > 
> > > hai...ni hah orang ler...heleh..konon ler
> > tu.hai,kiter ni banyak keje
> > > bukan ler nak minta dibantu...tapi faham-faham
> > je ler....kalau nak
> > > tolong taipkan assigment tu...boleh sangat
> > ler...ni orang nak pesan
> > > ni...kalau bab usrah atau abim tu...jangan ler
> > babitkan kawan-kawan
> > > kiter yang lain...sebab diorang tu bukan kpij
> > ler....tapi ni rahsia
> > > ler...jangan ler habaq kat diorang lak...oker
> > ler bye...
> > > --- Labuan Kota Belud <dinakan@rocketmail.com>
> > wrote:
> > > > 
> > > > ---asnuurie najma ahmad <asrien79@yahoo.com>
> > wrote:
> > > > >
> > > > > 
> > > > > HAI...NI LER KITER...HAH NI ORANG BALAS
EMAIL
> > > > NIH...TAPI TAK TAU NAK
> > > > > KATA APA..LAGIPUN BANYAK LAGI KEJE YANG
TAK
> > > > SIAP...OKER LER...STOP SINI
> > > > > KER...
> > > > 
> > > > kesian yea.... namun sebagai sahabat/abang
> > apa-apa
> > > > hal saya akan bantu kiranya terbantu ...
> > > > hehehehe... jangan ler keran banya kerja
maka
> > > > banyak tak dapat dilakukan.... 
> > > > 
> > > > Ok... kelau banyak sangat kerja macam
menap....
> > > > saya boleh bantu.... akan ditaip kat rumah
saja
> > > > tau... guna PC... kalau sempat download
dalam
> > > > email As.... kalau lain-lain hal tu tak tahu
> > lagi...
> > > > 
> > > > Saya nie kerja makan gaji buta jea...
yealah tak
> > > > ada kerja dalam minggu ini... tak tahulah
kalau
> > > > minggu depan....
> > > > 
> > > > Ok... wassalam.
> > > > 
> > > > 
> > > > ===
> > > > 
> > > > Madzani @ Saidie Nusa
> > > >
> >
http://www.planetall.com/main.asp?s=1043&cid=164812 
> > > > dinakan@rocketmail.com
> > > > http://members.tripod.com/madzani =
> > > > http://www.egroups.com/list/usrahpkpms
> > > > 
> > > > Until you make peace with who you are,
you'll
> > > > never be content with what
> > > > you have.
> > > > -- Doris Mortman
> > > >
> >
_________________________________________________________
> > > > DO YOU YAHOO!?
> > > > Get your free @yahoo.com address at
> > > >