Make your own free website on Tripod.com
Read Message[Help]
prev next
Back to Sent

Date: Mon, 12 Jul 1999 21:07:50 -0700 (PDT)
From: Labuan Kota Belud <dinakan@rocketmail.com> Add to Address Book
Subject: Re: ros tak der ler..
To: rosfina <rosfina@smjkdgs.edu.my>
Assalamualaikum,

Ros,
 Kan ke Ros kata kat sekolah Ros, tak dibenarkan
chat menggunakan Amboi, alamak dan MIRC, macam
mana Ros nak guna pula, nanti kena saman oleh
cikgu pula.... naya dibuatnya.... Tak apa kalau
tak dapat Chat, yang penting kita masih beremail
kan?....

Jangan risau tentang saya....., sebenarnya saya
pun jarangs sangat chat.... servernya mahal,
sekali ketuk dah 2.5 sen, kalau ketuk-ketuk dan
ketuk. boleh naya dibuatnya..... dah merasa dah...
tap[i kalau ICQ tak memberi kesan sangat....

terima kasih kerana memberikan gambar emak dan
ayah Ros, kalau bertemu kat tengah jalan, taklah
saya buat selamba, bolehlah tegur-tegur sikit
kot... hehehe....

Oklah Ros, nanti saya email lagi...

Wassalam.


===

Madzani @ Saidie Nusa
1-8-1, Pantai Hillpark, Fasa 2, Jalan Pantai Dalam
59200 Kuala Lumpur
603-4317100
dinakan@rocketmail.com
http://members.tripod.com/madzani =
http://www.egroups.com/list/usrahpkpms
He who asks is a fool for five minutes, but he who
does not ask remains a fool forever.
--Chinese proverb



---rosfina <rosfina@smjkdgs.edu.my> wrote:
>
> aper kata chat kat amboi.net..tau tak.??ataupun
alamak..??lagipun komputer 
> kat sekolah nih ader yang download icq..ader yg
tak der..kalau nak download 
> lak amik masa..!!emm..ros bagi gambar ayah dan
mak ros..!!gambar nih dah 
> lama dah.kereta tu..{proton}yang lama ..sekarang