Make your own free website on Tripod.com
Read Message[Help]
prev next
Back to Madzani

Date: Thu, 19 Aug 1999 01:07:50 -0700 (PDT)
From: asnuurie najma ahmad <asrien79@yahoo.com> Add to Address Book
Subject: Re: Lama Tak dengar Berita?
To: Labuan Kota Belud <dinakan@rocketmail.com>

hai...ni hah orang ler...heleh..konon ler tu.hai,kiter ni banyak keje
bukan ler nak minta dibantu...tapi faham-faham je ler....kalau nak
tolong taipkan assigment tu...boleh sangat ler...ni orang nak pesan
ni...kalau bab usrah atau abim tu...jangan ler babitkan kawan-kawan
kiter yang lain...sebab diorang tu bukan kpij ler....tapi ni rahsia
ler...jangan ler habaq kat diorang lak...oker ler bye...
--- Labuan Kota Belud <dinakan@rocketmail.com> wrote:
> 
> ---asnuurie najma ahmad <asrien79@yahoo.com> wrote:
> >
> > 
> > HAI...NI LER KITER...HAH NI ORANG BALAS EMAIL
> NIH...TAPI TAK TAU NAK
> > KATA APA..LAGIPUN BANYAK LAGI KEJE YANG TAK
> SIAP...OKER LER...STOP SINI
> > KER...
> 
> kesian yea.... namun sebagai sahabat/abang apa-apa
> hal saya akan bantu kiranya terbantu ...
> hehehehe... jangan ler keran banya kerja maka
> banyak tak dapat dilakukan.... 
> 
> Ok... kelau banyak sangat kerja macam menap....
> saya boleh bantu.... akan ditaip kat rumah saja
> tau... guna PC... kalau sempat download dalam
> email As.... kalau lain-lain hal tu tak tahu lagi...
> 
> Saya nie kerja makan gaji buta jea... yealah tak
> ada kerja dalam minggu ini... tak tahulah kalau
> minggu depan....
> 
> Ok... wassalam.
> 
> 
> ===
> 
> Madzani @ Saidie Nusa
> http://www.planetall.com/main.asp?s=1043&cid=164812 
> dinakan@rocketmail.com
> http://members.tripod.com/madzani =
> http://www.egroups.com/list/usrahpkpms
> 
> Until you make peace with who you are, you'll
> never be content with what
> you have.
> -- Doris Mortman
> _________________________________________________________
> DO YOU YAHOO!?
> Get your free @yahoo.com address at
> http://mail.yahoo.com
> 
> 

_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com


  
prev next
Back to Madzani